ÜYE İLİŞKİLERİ SORUMLUSU'NUN GÖREV TANIMI

  1. Vekâlet Durumu:
Proje ve Kurumsal İletişim Yetkilisi vekalet eder.
  1. Yetki ve Sorumluluklar:
  • Üye ve diğer paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini anket, görüşme vb. teknikler kullanarak araştırmak ve sonuç rapor hazırlamak
  • Derneğe herhangi bir şikayetle gelen üyeyi karşılamak ve kayıtları tutmak.
  • Bilgi edinmek amaçlı gelen üyeye talep ettiği bilgiyi vermek veya bilgi alabileceği birime yönlendirmek.
  • Yıllık Eğitim Planlarının hazırlanmasına kendi bölümünün eğitim ihtiyaçlarını bildirerek katkıda bulunmak.
  • Kendi bölümünde müşteri odaklılık bilincinin kazanılmasını sağlamak ve bu bilinçle gerekli çalışmaları yapmak.
  • Kendi bölümü ile ilgili üye problemlerinin çözülmesini sağlamak ve nedenlerinin ortadan kaldırılması için gereken şartları saptamak.
  • Üyelere ve kendi bölümü ile ilgili hizmetlerde gerekli kontrolleri yapmak ve yaptırmak, hizmetin istenilen kalitede olmasını sağlamak.
  • Bölümü ile ilgili kayıtlarının muhafaza edilmesini sağlamak, veri analizlerini yapmak ve Genel Sekretere sonuçları rapor etmek.
  • Yönetim Kurulu ve Genel Sekreterlik tarafından verilen görevleri yapmak ve sonuçlarını ilgili birime raporlamak.
  • Gelen-Giden evrak kayıt defterlerini düzenli tutmak. Gelen evrak asıllarını ve giden evrak kopyalarının dosyalanmasını sağlamak.
  • Üye kayıt işlemlerini genel sekreterliğe bildirmek.
  • Kendi bölümüyle ilgili idari mercilerden gelen yazışmaları cevaplandırmak.
  • Derneğe kayıtlı üyelerle ilgili bilgilerin bilgisayar ortamında sağlıklı ve güncel biçimde izlenmesini sağlamak.
  • Dijital ortamdaki bilgilerin aylık yedeklerini almak.
  • Derneğe kayıt olması gereken gerçek ve tüzel kişilerin yönetim kurulu kararıyla kayıt müracaatlarını kabul etmek, bunların kayıtları ile ilgili işlemleri yapmak.
  • Üyelerin kayıt dosyalarını düzenlemek ve saklamak, üye kayıt defterlerini tutmak, üyelerin durumlarındaki değişikliklerini takip ve tespit ederek Genel Sekreterliğe bildirmek.
  • Üyelerin kayıtlarını ve durumlarında meydana gelebilecek değişiklikleri takip ve kontrol etmek.
  • Üye kayıtlarının silinmesi işlemlerini Genel Sekreterliğe intikal ettirmek.
  • Üye aidatlarını takip etmek, aidatların zamanında toplanması için gerekli önlemleri almak.
  • Üyelerle ilgili yazışmaları yapmak.
  • Genel Sekreterlikçe verilen diğer görevleri yapmak.
  1. Üst-Ast İlişkileri:
Genel Sekretere karşı sorumludur.
  1. Görev Profili:
  • En az ön lisans mezunu, tercihen lisans,
  • Kamu hizmeti verebilecek özelliklere sahip ve sabıkası olmayan,
  • Yönetim Sistemi konusunda bilgili, Dernek mevzuat ve yönetmeliklerini bilen
  • Hızlı ve sağlıklı karar verebilme yeteneğine sahip,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  1. Raporlama:
Genel Sekretere ve gerekli haklerde Yönetim Kurulu Başkanına yazılı ve sözlü rapor verir.