Üye İlişkileri Sorumlusu’nun Görev Tanımı
Görev Tanımlar
Yönetim Kurulu Başkanının Görev TanımıYönetim Kurulu Başkan Yardımcıları Görev TanımıYönetim Kurulu’nun Görev TanımıDenetleme Kurulunun Görev TanımıGenel Kurul’un Görev TanımıGenel Sekreter’in Görev TanımıSayman Üye Görev TanımıProje ve İletişim Sorumlusu’nun Görev TanımıÜye İlişkileri Sorumlusu’nun Görev TanımıMali İşler Sorumlusu’nun Görev Tanımı
ÜYE İLİŞKİLERİ SORUMLUSU'NUN GÖREV TANIMI
- Vekâlet Durumu:
- Yetki ve Sorumluluklar:
- Üye ve diğer paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini anket, görüşme vb. teknikler kullanarak araştırmak ve sonuç rapor hazırlamak
- Derneğe herhangi bir şikayetle gelen üyeyi karşılamak ve kayıtları tutmak.
- Bilgi edinmek amaçlı gelen üyeye talep ettiği bilgiyi vermek veya bilgi alabileceği birime yönlendirmek.
- Yıllık Eğitim Planlarının hazırlanmasına kendi bölümünün eğitim ihtiyaçlarını bildirerek katkıda bulunmak.
- Kendi bölümünde müşteri odaklılık bilincinin kazanılmasını sağlamak ve bu bilinçle gerekli çalışmaları yapmak.
- Kendi bölümü ile ilgili üye problemlerinin çözülmesini sağlamak ve nedenlerinin ortadan kaldırılması için gereken şartları saptamak.
- Üyelere ve kendi bölümü ile ilgili hizmetlerde gerekli kontrolleri yapmak ve yaptırmak, hizmetin istenilen kalitede olmasını sağlamak.
- Bölümü ile ilgili kayıtlarının muhafaza edilmesini sağlamak, veri analizlerini yapmak ve Genel Sekretere sonuçları rapor etmek.
- Yönetim Kurulu ve Genel Sekreterlik tarafından verilen görevleri yapmak ve sonuçlarını ilgili birime raporlamak.
- Gelen-Giden evrak kayıt defterlerini düzenli tutmak. Gelen evrak asıllarını ve giden evrak kopyalarının dosyalanmasını sağlamak.
- Üye kayıt işlemlerini genel sekreterliğe bildirmek.
- Kendi bölümüyle ilgili idari mercilerden gelen yazışmaları cevaplandırmak.
- Derneğe kayıtlı üyelerle ilgili bilgilerin bilgisayar ortamında sağlıklı ve güncel biçimde izlenmesini sağlamak.
- Dijital ortamdaki bilgilerin aylık yedeklerini almak.
- Derneğe kayıt olması gereken gerçek ve tüzel kişilerin yönetim kurulu kararıyla kayıt müracaatlarını kabul etmek, bunların kayıtları ile ilgili işlemleri yapmak.
- Üyelerin kayıt dosyalarını düzenlemek ve saklamak, üye kayıt defterlerini tutmak, üyelerin durumlarındaki değişikliklerini takip ve tespit ederek Genel Sekreterliğe bildirmek.
- Üyelerin kayıtlarını ve durumlarında meydana gelebilecek değişiklikleri takip ve kontrol etmek.
- Üye kayıtlarının silinmesi işlemlerini Genel Sekreterliğe intikal ettirmek.
- Üye aidatlarını takip etmek, aidatların zamanında toplanması için gerekli önlemleri almak.
- Üyelerle ilgili yazışmaları yapmak.
- Genel Sekreterlikçe verilen diğer görevleri yapmak.
- Üst-Ast İlişkileri:
- Görev Profili:
- En az ön lisans mezunu, tercihen lisans,
- Kamu hizmeti verebilecek özelliklere sahip ve sabıkası olmayan,
- Yönetim Sistemi konusunda bilgili, Dernek mevzuat ve yönetmeliklerini bilen
- Hızlı ve sağlıklı karar verebilme yeteneğine sahip,
- İnsan ilişkilerinde başarılı,
- Raporlama: